FANDOM

Coop Burtonburger,właść. Cooper Burtonburger - dziesięcioletni chłopiec,który wraz z siostrą i tatą mieszka w miasteczku Bootsville.Jest głównym bohaterem serialu "Dzieciak kontra kot".

Ubiór

Coop nosi czerwoną bluzkę z pomarańczowym paskiem na środku.W dodatku zakłada też granatowe spodnie z brązowym paskiem,a na nogi pomarańczowe skarpetki.Kiedy gdzieś wychodzi ubiera na nogi brązowe buty.

Zajęcia

Na co dzień Coop powstrzymuje Pana Kota przed niecnymi planami wobec planety.W ratowaniu planety przed kocurem często pomaga mu jego kumpel Dennis Chan.Jednak kiedy chłopcy mają wolny czas,a Pan Kot nie ma do wypełnienia żadnych misji od szefa,chłopcy jeżdżą na deskorolkach,grają na konsoli,urządzają mecze hokeja lub po prostu czytają komiksy.W ich zajęcia często towarzyszą Lorn i Harley,którzy swoją kamerą nagrywają całą akcję.Wszyscy czterej czasami też grają wspólnie w jakąś grę np.przechwycenie flagi.

Relacje

Millie Burtonburger - często przeszkadza swojemu bratu,a gdy Coop walczy z Panem Kotem,dziewczynka krzyczy: "Coop,zostaw Pana Kota!",przy czym czasami woła też tatę,by zakończył bójkę.Mimo tego,że rodzeństwo często się kłóci,bywają takie chwilę gdy spędzają czas razem i bez sprzeczek.

Burt Burtonburger - kiedy Coop i Pan Kot biją się,często wyrządzają przy tym bałagan,za który to chłopak dostaje szlaban od ojca.Kiedy Coop mówi tacie,że Pan Kot jest kosmitą,Burt wzdycha lub uderza się ręką w twarz.Ojciec zostaje też czasami wzywany do szkoły przez wychowawczynię,gdyż ta uważa,że Coopowi nie chce się robić pracy domowej,a jako wymówkę całą winę zwala na kota swojej siostry.Mimo nieporozumień Burt i jego syn potrafią się dogadać i robią wiele rzeczy razem,np.składanie robota zabawki.

Pan Kot - Coop wprost nienawidzi kocura wraz z wzajemnością.Kiedy dwójka często się bije i wyrządza szkody,cała wina spada na chłopca.Mimo,że porozumienie pomiędzy Coopem,a kotem jest wręcz niemożliwe,pod koniec odcinka "Dzieciak,kot i gwiazdka" Pan Kot i chłopak podają sobie ręce na znak pokoju.

Dennis Chan - najlepszy przyjaciel Coopa.Obaj wiedzą,że Pan Kot jest kosmitą i chce sprowadzić kocią armię na ich planetę.Jednak kiedy kot nie dostaje żadnych rozkazów od szefa,chłopcy mają czas na rozrywkę,np. jeżdżenie na deskorolkach.

Phoebe - dziewczynka,która jest bez wzajemności zakochana w Coopie.Często flirtuje z ukochanym,ale ten stara się jej unikać.Kiedy natomiast w towarzystwie chłopaka pojawia się Fiona Munson,Phoebe dostaje ataku złości i stara się dokopać Fionie.

Fiona Munson - zakochana z wzajemnością w Coopie.Ona również stara się powstrzymywać kota przed zniszczeniem planety.Oboje lubią swoje towarzystwo,ale kiedy pojawia się Phoebe,Fionie nie udaje się być w towarzystwie Coopa,gdyż jej rywalka zgarnia chłopaka tylko do siebie.

Lorn i Harley - "koledzy" Coopa.Często wyśmiewają się niego,że kot jest silniejszy od niego.Nazywają go też czasami "kociarzem".Mimo,że bywają złośliwi to czasami spędzają też czas razem,na różnych grach,np. przechwyceniu flagi.

6d07af46ac168d19c3fc4cff095cc71a.jpg
Kid-vs-kat-erin-mathews.jpg

Coop chce się skontaktować z Dennisem

6d07af46ac168d19c3fc4cff095cc71a.jpg

Coop czyta komiks

Więcej z Fandomu

Losowa wiki